31asb: where's the brain? š©š§
In KN Snp 1.11, the brain appears as an addition after the traditional group of 31.
In KN Khp 3, it follows the Vism. order, where it groups it in the end of the "earth element" group, right after feces.
KN Khp, 3. dvattiį¹sÄkÄro (KN 1.3), para. 5 ⇒
antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ (feces) matthaluį¹
gaį¹, (brain)
What's the meaning of the phrase 'Shit for brains'?
https://www.phrases.org.uk/meanings/317900.htmlExtremely stupid.
What's the origin of the phrase 'Shit for brains'?
This term of abuse originated in the USA in the 1960s. The earliest record of it that I can find is David Maccuish's novel Do not go Gentle, 1960:"Larko's got shit for brains."
matthaluį¹ gaį¹ (4) | matthaluį¹ ganti (2) |
matthaluį¹ gaƱca (1) | matthaluį¹ gassa (1) |
DN
MN
SN
AN
KN
KN Khp, 3. dvattiį¹sÄkÄro (KN 1.3), para. 5 ⇒
antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ matthaluį¹ gaį¹,
antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ matthaluį¹ gaį¹,
KN Sn, 1. uragavaggo, 11. vijayasuttaį¹ (KN 5.11), para. 20 ⇒
athassa susiraį¹ sÄ«saį¹, matthaluį¹ gassa pÅ«ritaį¹.
athassa susiraį¹ sÄ«saį¹, matthaluį¹ gassa pÅ«ritaį¹.
KN Paį¹is, 1. mahÄvaggo, 1. ƱÄį¹akathÄ, 1. sutamayaƱÄį¹aniddeso, para. 25 ⇒
kesÄ abhiƱƱeyyÄ; lomÄ abhiƱƱeyyÄ; nakhÄ abhiƱƱeyyÄ; dantÄ abhiƱƱeyyÄ; taco abhiƱƱeyyo, maį¹saį¹ abhiƱƱeyyaį¹; nhÄrÅ« abhiƱƱeyyÄ; aį¹į¹hÄ« abhiƱƱeyyÄ; aį¹į¹himiƱjÄ abhiƱƱeyyÄ; vakkaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; hadayaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; yakanaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; kilomakaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; pihakaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; papphÄsaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; antaį¹ abhiƱƱeyyaį¹ antaguį¹aį¹ abhiƱƱeyyaį¹; udariyaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; karÄ«saį¹ abhiƱƱeyyaį¹; pittaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; semhaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; pubbo abhiƱƱeyyo; lohitaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; sedo abhiƱƱeyyo; medo abhiƱƱeyyo; assu abhiƱƱeyyaį¹; vasÄ abhiƱƱeyyÄ; kheįø·o abhiƱƱeyyo; siį¹ ghÄį¹ikÄ abhiƱƱeyyÄ; lasikÄ abhiƱƱeyyÄ; muttaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; matthaluį¹ gaį¹ abhiƱƱeyyaį¹.
kesÄ abhiƱƱeyyÄ; lomÄ abhiƱƱeyyÄ; nakhÄ abhiƱƱeyyÄ; dantÄ abhiƱƱeyyÄ; taco abhiƱƱeyyo, maį¹saį¹ abhiƱƱeyyaį¹; nhÄrÅ« abhiƱƱeyyÄ; aį¹į¹hÄ« abhiƱƱeyyÄ; aį¹į¹himiƱjÄ abhiƱƱeyyÄ; vakkaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; hadayaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; yakanaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; kilomakaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; pihakaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; papphÄsaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; antaį¹ abhiƱƱeyyaį¹ antaguį¹aį¹ abhiƱƱeyyaį¹; udariyaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; karÄ«saį¹ abhiƱƱeyyaį¹; pittaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; semhaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; pubbo abhiƱƱeyyo; lohitaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; sedo abhiƱƱeyyo; medo abhiƱƱeyyo; assu abhiƱƱeyyaį¹; vasÄ abhiƱƱeyyÄ; kheįø·o abhiƱƱeyyo; siį¹ ghÄį¹ikÄ abhiƱƱeyyÄ; lasikÄ abhiƱƱeyyÄ; muttaį¹ abhiƱƱeyyaį¹; matthaluį¹ gaį¹ abhiƱƱeyyaį¹.
KN Paį¹is, 1. mahÄvaggo, 2. diį¹į¹hikathÄ, , para. 6 ⇒
kesaį¹ etaį¹ mama . pe . lomaį¹ etaį¹ mama. nakhaį¹ etaį¹ mama. dantaį¹ etaį¹ mama. tacaį¹ etaį¹ mama. maį¹saį¹ etaį¹ mama. nhÄruį¹ etaį¹ mama. aį¹į¹hiį¹ etaį¹ mama. aį¹į¹himiƱjaį¹ etaį¹ mama. vakkaį¹ etaį¹ mama. hadayaį¹ etaį¹ mama. yakanaį¹ etaį¹ mama. kilomakaį¹ etaį¹ mama. pihakaį¹ etaį¹ mama. papphÄsaį¹ etaį¹ mama. antaį¹ etaį¹ mama. antaguį¹aį¹ etaį¹ mama. udariyaį¹ etaį¹ mama. karÄ«saį¹ etaį¹ mama. pittaį¹ etaį¹ mama. semhaį¹ etaį¹ mama. pubbaį¹ etaį¹ mama . lohitaį¹ etaį¹ mama. sedaį¹ etaį¹ mama. medaį¹ etaį¹ mama. assuį¹ etaį¹ mama. vasaį¹ etaį¹ mama . kheįø·aį¹ etaį¹ mama. siį¹ ghÄį¹ikaį¹ etaį¹ mama. lasikaį¹ etaį¹ mama. muttaį¹ etaį¹ mama. matthaluį¹ gaį¹ etaį¹ mama, esohamasmi, eso me attÄti — abhinivesaparÄmÄso diį¹į¹hi.
kesaį¹ etaį¹ mama . pe . lomaį¹ etaį¹ mama. nakhaį¹ etaį¹ mama. dantaį¹ etaį¹ mama. tacaį¹ etaį¹ mama. maį¹saį¹ etaį¹ mama. nhÄruį¹ etaį¹ mama. aį¹į¹hiį¹ etaį¹ mama. aį¹į¹himiƱjaį¹ etaį¹ mama. vakkaį¹ etaį¹ mama. hadayaį¹ etaį¹ mama. yakanaį¹ etaį¹ mama. kilomakaį¹ etaį¹ mama. pihakaį¹ etaį¹ mama. papphÄsaį¹ etaį¹ mama. antaį¹ etaį¹ mama. antaguį¹aį¹ etaį¹ mama. udariyaį¹ etaį¹ mama. karÄ«saį¹ etaį¹ mama. pittaį¹ etaį¹ mama. semhaį¹ etaį¹ mama. pubbaį¹ etaį¹ mama . lohitaį¹ etaį¹ mama. sedaį¹ etaį¹ mama. medaį¹ etaį¹ mama. assuį¹ etaį¹ mama. vasaį¹ etaį¹ mama . kheįø·aį¹ etaį¹ mama. siį¹ ghÄį¹ikaį¹ etaį¹ mama. lasikaį¹ etaį¹ mama. muttaį¹ etaį¹ mama. matthaluį¹ gaį¹ etaį¹ mama, esohamasmi, eso me attÄti — abhinivesaparÄmÄso diį¹į¹hi.
KN Mil, 2-3. milindapaƱho, 1. mahÄvaggo, 1. paƱƱattipaƱho, para. 2 ⇒
atha kho milindo rÄjÄ evamÄha “suį¹antu me bhonto paƱcasatÄ yonakÄ asÄ«tisahassÄ ca bhikkhÅ«, ayaį¹ nÄgaseno evamÄha ‘na hettha puggalo upalabbhatÄ«’ti, kallaį¹ nu kho tadabhinanditun”ti. atha kho milindo rÄjÄ Äyasmantaį¹ nÄgasenaį¹ etadavoca “sace, bhante nÄgasena, puggalo nÅ«palabbhati, ko carahi tumhÄkaį¹ cÄ«varapiį¹įøapÄtasenÄsanagilÄnappaccayabhesajjaparikkhÄraį¹ deti, ko taį¹ paribhuƱjati, ko sÄ«laį¹ rakkhati, ko bhÄvanamanuyuƱjati, ko maggaphalanibbÄnÄni sacchikaroti, ko pÄį¹aį¹ hanati, ko adinnaį¹ Ädiyati, ko kÄmesumicchÄcÄraį¹ carati, ko musÄ bhaį¹ati, ko majjaį¹ pivati, ko paƱcÄnantariyakammaį¹ karoti, tasmÄ natthi kusalaį¹, natthi akusalaį¹, natthi kusalÄkusalÄnaį¹ kammÄnaį¹ kattÄ vÄ kÄretÄ vÄ, natthi sukatadukkaį¹Änaį¹ kammÄnaį¹ phalaį¹ vipÄko, sace, bhante nÄgasena, yo tumhe mÄreti, natthi tassÄpi pÄį¹ÄtipÄto, tumhÄkampi, bhante nÄgasena, natthi Äcariyo, natthi upajjhÄyo, natthi upasampadÄ. ‘nÄgasenoti maį¹, mahÄrÄja, sabrahmacÄrÄ« samudÄcarantÄ«’ti yaį¹ vadesi, ‘katamo ettha nÄgaseno ? kinnu kho, bhante, kesÄ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “lomÄ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “nakhÄ . pe . dantÄ . pe . taco . pe . maį¹saį¹ . pe . nhÄru . pe . aį¹į¹hi . pe . aį¹į¹himiƱjaį¹ . pe . vakkaį¹ . pe . hadayaį¹ . pe . yakanaį¹ . pe . kilomakaį¹ . pe . pihakaį¹ . pe . papphÄsaį¹ . pe . antaį¹ . pe . antaguį¹aį¹ . pe . udariyaį¹ . pe . karÄ«saį¹ . pe . pittaį¹ . pe . semhaį¹ . pe . pubbo . pe . lohitaį¹ . pe . sedo . pe . medo . pe . assu . pe . vasÄ . pe . kheįø·o . pe . siį¹ ghÄį¹ikÄ . pe . lasikÄ . pe . muttaį¹ . pe . matthake matthaluį¹ gaį¹ nÄgaseno”ti? “na himahÄrÄjÄ”ti. “kiį¹ nu kho, bhante, rÅ«paį¹ nÄgaseno”ti? “nahi mahÄrÄjÄ”ti. “vedanÄ nÄgaseno”ti?“na hi mahÄrÄjÄ”ti. “saĆ±Ć±Ä nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “saį¹ khÄrÄ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “viƱƱÄį¹aį¹ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “kiį¹ pana, bhante, rÅ«pavedanÄsaƱƱÄsaį¹ khÄraviƱƱÄį¹aį¹ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “kiį¹ pana, bhante, aƱƱatra rÅ«pavedanÄsaƱƱÄsaį¹ khÄraviƱƱÄį¹aį¹ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “tamahaį¹ bhante, pucchanto pucchanto na passÄmi nÄgasenaį¹. nÄgasenasaddo yeva nu kho, bhante, nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “ko panettha nÄgaseno, alikaį¹ tvaį¹, bhante, bhÄsasi musÄvÄdaį¹, natthi nÄgaseno”ti.
atha kho milindo rÄjÄ evamÄha “suį¹antu me bhonto paƱcasatÄ yonakÄ asÄ«tisahassÄ ca bhikkhÅ«, ayaį¹ nÄgaseno evamÄha ‘na hettha puggalo upalabbhatÄ«’ti, kallaį¹ nu kho tadabhinanditun”ti. atha kho milindo rÄjÄ Äyasmantaį¹ nÄgasenaį¹ etadavoca “sace, bhante nÄgasena, puggalo nÅ«palabbhati, ko carahi tumhÄkaį¹ cÄ«varapiį¹įøapÄtasenÄsanagilÄnappaccayabhesajjaparikkhÄraį¹ deti, ko taį¹ paribhuƱjati, ko sÄ«laį¹ rakkhati, ko bhÄvanamanuyuƱjati, ko maggaphalanibbÄnÄni sacchikaroti, ko pÄį¹aį¹ hanati, ko adinnaį¹ Ädiyati, ko kÄmesumicchÄcÄraį¹ carati, ko musÄ bhaį¹ati, ko majjaį¹ pivati, ko paƱcÄnantariyakammaį¹ karoti, tasmÄ natthi kusalaį¹, natthi akusalaį¹, natthi kusalÄkusalÄnaį¹ kammÄnaį¹ kattÄ vÄ kÄretÄ vÄ, natthi sukatadukkaį¹Änaį¹ kammÄnaį¹ phalaį¹ vipÄko, sace, bhante nÄgasena, yo tumhe mÄreti, natthi tassÄpi pÄį¹ÄtipÄto, tumhÄkampi, bhante nÄgasena, natthi Äcariyo, natthi upajjhÄyo, natthi upasampadÄ. ‘nÄgasenoti maį¹, mahÄrÄja, sabrahmacÄrÄ« samudÄcarantÄ«’ti yaį¹ vadesi, ‘katamo ettha nÄgaseno ? kinnu kho, bhante, kesÄ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “lomÄ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “nakhÄ . pe . dantÄ . pe . taco . pe . maį¹saį¹ . pe . nhÄru . pe . aį¹į¹hi . pe . aį¹į¹himiƱjaį¹ . pe . vakkaį¹ . pe . hadayaį¹ . pe . yakanaį¹ . pe . kilomakaį¹ . pe . pihakaį¹ . pe . papphÄsaį¹ . pe . antaį¹ . pe . antaguį¹aį¹ . pe . udariyaį¹ . pe . karÄ«saį¹ . pe . pittaį¹ . pe . semhaį¹ . pe . pubbo . pe . lohitaį¹ . pe . sedo . pe . medo . pe . assu . pe . vasÄ . pe . kheįø·o . pe . siį¹ ghÄį¹ikÄ . pe . lasikÄ . pe . muttaį¹ . pe . matthake matthaluį¹ gaį¹ nÄgaseno”ti? “na himahÄrÄjÄ”ti. “kiį¹ nu kho, bhante, rÅ«paį¹ nÄgaseno”ti? “nahi mahÄrÄjÄ”ti. “vedanÄ nÄgaseno”ti?“na hi mahÄrÄjÄ”ti. “saĆ±Ć±Ä nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “saį¹ khÄrÄ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “viƱƱÄį¹aį¹ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “kiį¹ pana, bhante, rÅ«pavedanÄsaƱƱÄsaį¹ khÄraviƱƱÄį¹aį¹ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “kiį¹ pana, bhante, aƱƱatra rÅ«pavedanÄsaƱƱÄsaį¹ khÄraviƱƱÄį¹aį¹ nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “tamahaį¹ bhante, pucchanto pucchanto na passÄmi nÄgasenaį¹. nÄgasenasaddo yeva nu kho, bhante, nÄgaseno”ti? “na hi mahÄrÄjÄ”ti. “ko panettha nÄgaseno, alikaį¹ tvaį¹, bhante, bhÄsasi musÄvÄdaį¹, natthi nÄgaseno”ti.
KN Mil, 2-3. milindapaƱho, 1. mahÄvaggo, 1. paƱƱattipaƱho, para. 5 ⇒
“sÄdhu kho, tvaį¹ mahÄrÄja, rathaį¹ jÄnÄsi, evameva kho, mahÄrÄja, mayhampi kese ca paį¹icca lome ca paį¹icca . pe . matthake matthaluį¹ gaƱca paį¹icca rÅ«paƱca paį¹icca vedanaƱca paį¹icca saƱƱaƱca paį¹icca saį¹ khÄre ca paį¹icca viƱƱÄį¹aƱca paį¹icca ‘nÄgaseno’ti saį¹ khÄ samaĆ±Ć±Ä paƱƱatti vohÄro nÄmamattaį¹ pavattati, paramatthato panettha puggalo nÅ«palabbhati. bhÄsitampetaį¹, mahÄrÄja, vajirÄya bhikkhuniyÄ bhagavato sammukhÄ —
“sÄdhu kho, tvaį¹ mahÄrÄja, rathaį¹ jÄnÄsi, evameva kho, mahÄrÄja, mayhampi kese ca paį¹icca lome ca paį¹icca . pe . matthake matthaluį¹ gaƱca paį¹icca rÅ«paƱca paį¹icca vedanaƱca paį¹icca saƱƱaƱca paį¹icca saį¹ khÄre ca paį¹icca viƱƱÄį¹aƱca paį¹icca ‘nÄgaseno’ti saį¹ khÄ samaĆ±Ć±Ä paƱƱatti vohÄro nÄmamattaį¹ pavattati, paramatthato panettha puggalo nÅ«palabbhati. bhÄsitampetaį¹, mahÄrÄja, vajirÄya bhikkhuniyÄ bhagavato sammukhÄ —
KN Nett, 4. paį¹iniddesavÄro, 14. adhiį¹į¹hÄnahÄravibhaį¹
go, para. 11 ⇒
katamehi vÄ«satiyÄ ÄkÄrehi pathavÄ«dhÄtuį¹ vitthÄrena pariggaį¹hÄti? atthi imasmiį¹ kÄye kesÄ lomÄ nakhÄ dantÄ taco, maį¹saį¹ nhÄru aį¹į¹hi aį¹į¹himiƱjaį¹ vakkaį¹, hadayaį¹ yakanaį¹ kilomakaį¹ pihakaį¹ papphÄsaį¹, antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ matthake matthaluį¹ ganti imehi vÄ«satiyÄ ÄkÄrehi pathavÄ«dhÄtuį¹ vitthÄrena pariggaį¹hÄti.
katamehi vÄ«satiyÄ ÄkÄrehi pathavÄ«dhÄtuį¹ vitthÄrena pariggaį¹hÄti? atthi imasmiį¹ kÄye kesÄ lomÄ nakhÄ dantÄ taco, maį¹saį¹ nhÄru aį¹į¹hi aį¹į¹himiƱjaį¹ vakkaį¹, hadayaį¹ yakanaį¹ kilomakaį¹ pihakaį¹ papphÄsaį¹, antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ matthake matthaluį¹ ganti imehi vÄ«satiyÄ ÄkÄrehi pathavÄ«dhÄtuį¹ vitthÄrena pariggaį¹hÄti.
KN Nett, 4. paį¹iniddesavÄro, 14. adhiį¹į¹hÄnahÄravibhaį¹
go, para. 22 ⇒
“kÄyo”ti ekattatÄ. tattha katamo kÄyo? nÄmakÄyo rÅ«pakÄyo ca. tattha katamo rÅ«pakÄyo? kesÄ lomÄ nakhÄ dantÄ taco maį¹saį¹ nhÄru aį¹į¹hi aį¹į¹himiƱjaį¹ vakkaį¹ hadayaį¹ yakanaį¹ kilomakaį¹ pihakaį¹ papphÄsaį¹ antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ pittaį¹ semhaį¹ pubbo lohitaį¹ sedo medo assu vasÄ kheįø·o siį¹ ghÄį¹ikÄ lasikÄ muttaį¹ matthaluį¹ ganti — ayaį¹ rÅ«pakÄyo. nÄmakÄyo nÄma vedanÄ saĆ±Ć±Ä cetanÄ cittaį¹ phasso manasikÄroti — ayaį¹ nÄmakÄyoti. ayaį¹ vemattatÄ.
“kÄyo”ti ekattatÄ. tattha katamo kÄyo? nÄmakÄyo rÅ«pakÄyo ca. tattha katamo rÅ«pakÄyo? kesÄ lomÄ nakhÄ dantÄ taco maį¹saį¹ nhÄru aį¹į¹hi aį¹į¹himiƱjaį¹ vakkaį¹ hadayaį¹ yakanaį¹ kilomakaį¹ pihakaį¹ papphÄsaį¹ antaį¹ antaguį¹aį¹ udariyaį¹ karÄ«saį¹ pittaį¹ semhaį¹ pubbo lohitaį¹ sedo medo assu vasÄ kheįø·o siį¹ ghÄį¹ikÄ lasikÄ muttaį¹ matthaluį¹ ganti — ayaį¹ rÅ«pakÄyo. nÄmakÄyo nÄma vedanÄ saĆ±Ć±Ä cetanÄ cittaį¹ phasso manasikÄroti — ayaį¹ nÄmakÄyoti. ayaį¹ vemattatÄ.
Comments
Post a Comment